موتورسیکلت

نقد بررسی موتور سیکلت دلتا

مقدمه

دلتا ac4 محصول تازه وارد این روزهای بازار ایرانه که شرکت شاهین موتور در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وارد بازار ایران کرد. شرکت Loncin چین سازنده اصلی این موتور هست و دلتا sx2 محصول موفق دیگه ای از شاهین موتور بود که توسط همین کمپانی ساخته شده. شرکت لونسین یکی از بزرگ ترین کمپانی های چینیه که سالانه بیش از ۲.۵ میلیون موتورسیکلت تولید میکنه و همچنین تو صنعت خودرو هم فعاله. جالبه بدونید لونسین این موتور رو به برند هایی مثل VOGE یا Gilera در کشور های اروپایی و آمریکایی به فروش میرسونه.

دلتا ای سی ۴، در سبک موتور های نئورترو یا تا حدی اسکرمبلر قرار میگیره که به خاطر قیمت رقابتی و البته ظاهر جذابش، خیلی راحت میتونه شما رو وادار به خریدنش کنه … با ما همراه باشید تا این محصول تازه وارد رو بررسی کنیم.

پ ن : در مورد سبک های موتورسیکلت کامل توی این مقاله توضیح دادیم. پیشنهاد میکنم بخونید. ولی میخوام همینجا هم یه توضیح سوسکی در مورد سبک نئورترو بهتون بدم. این سبک ترکیب موتور های کلاسیک با تکنولوژی روزه. یعنی ظاهر و بدنه موتور طراحی کلاسیک داره ولی آپشن ها و قسمت های مختلفش مدرن و با تکنولوژی روز ساخته شده.

طراحی و ظاهر Delta AC4

اگر طرفدار سبک های کلاسیک یا مدرن کلاسیک باشید، دلتا ای سی ۴ خیلی زود نظرتونو جلب میکنه. برعکس خیلی از موتور های میان رده و اقتصادی بازار که کیفیت نسبتا بدِ بدنه و طراحیشون تو ذوق آدم میزنه … یه سری قسمتا مثل چراغ جلو، اگزوز، زین و … توی این موتور خیلی جذاب طراحی شده و کاملا حس یه دوچرخ کلاسیک با گنگ بالا رو بهتون میده … 😍😁

ابعاد این موتور ۱۰۸*۸۰*۲۰۰ سانتی متر هست و تقریبا جزو موتور های کلاسیک با جثه بزرگ به حساب میاد. دلتا در رنگ های مشکی، آبی و زرشکی عرضه شده البته در ایران رنگ آبیش فکر کنم موجود نباشه.

طراحی چراغ های AC4

یکی از بخش های تو دل بروی ای سی ۴، همین کاسه چراغ جلوشه. همینجوری که توی تصویر میبینید ۵ تا دی لایت در سمت چپ کاسه چراغ و ۵ تای دیگه هم در سمت راستش دیده میشه و در قسمت مرکزی کاسه چراغ هم نور پایین و بالای موتور وجود داره. راهنما ها هم به صورت بیضی مانند در سمت چپ و راست کاسه چراغ مشخص هستن.

1 دیدگاه در “نقد بررسی موتور سیکلت دلتا

  1. مینا گفت:

    سلام خیلی ممنون بابت نقد و بررسی این مدل موتور سیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *